un, dos, tres: provant

Ja la tinc, l’he trobat.

Feia temps que buscava una excusa per convèncer-me a mi mateixa d’escriure un blog. Sóc mandrosa, ho reconec. Al meu cap sempre hi bullen mil idees, coses que penso que estaria bé fer, històries que m’agradaria desenvolupar, pensar-hi més a fons, explicar al món; colors que voldria mirar de descriure, llocs que disfrutaria visitant, experiències que hauria de compartir, pensaments que s’ofeguen tancats aquí dins i malden per sortir. Però mai tinc temps, o això és el que em faig creure a mi mateixa. A base d’anys de no fer-ho, he perdut el costum d’asseure’m davant un paper en blanc i deixar-hi fluïr els pensaments. Probablement el que em passava era que tenia por d’enfrontar-m’hi. Però això s’ha acabat, ha arribat el moment d’analitzar tot el que tinc dins el cap i plasmar-ho en un paper, en un ciberespai, de sentir-ho, de palpar-ho, de ser-ne conscient. A la facultat m’han brindat allò que buscava, l’excusa perfecta que només jo m’exigia per deixar de banda tota aquesta mandra (o tota aquesta por) i decidir-me d’una vegada a escriure un blog, on els meus pensaments més íntims compartiran ciberespai amb els articles que vagi escrivint sobre el món que ens envolta.

Em dic Mariona, i estic encantada de ser aquí. Benvinguts al meu blog.

Anuncis

One comment

  1. Ferran

    Hola Mariona!!
    Doncs em sembla molt bé, ànims i constància; espero que el teu blog no deixi d’evolucionar i que aconsegueixis expresar totes les teves idees i reflexions d’una manera amena i interessant. Recorda que el més important és copçar l’atenció del lector, sense això, tot es converteix en palla.
    Em dic Ferran i estaré encantat de seguir el teu blog!!
    Petonets =)

Deixa un comentari

