‘Volver’

Tot i que la meva desaparició no ha sigut tan heavy com la del personatge interpretat per Carmen Maura a la pel·lícula de l’Almodóvar (coi, es pensaven que era morta, aquella dona!), reconec que he tingut aquest blog força abandonat. Fa temps que penso a ressucitar-lo i avui m’he decidit a fer-ho. Val a dir que vaig quedar molt sorpresa de veure que, tot i el temps que feia que no hi publicava res, no heu deixat de visitar aquest espai, fent pujar el comptador per sobre de les 1000 visites. Gràcies, gràcies i més gràcies: m’afalaga pensar que en algun moment us heu molestat a vagarejar per aquí, passejant entre els meus pensaments o llegint els articles que hi tinc publicats, ni que fos per fer el tafaner (un hobbie que tinc, per cert).

Per celebrar la represa del blog li he volgut fer un rentat de cara, que s’ha traduït en una nova aparença i la incorporació d’unes quantes pàgines temàtiques (de moment, literatura, cinema i fotografia) on aniré penjant material, recomanacions, crítiques i mini-ressenyes. A poc a poc les aniré omplint, espero que m’hi ajudeu! També us agrairé els comentaris i les crítiques constructives.

Re-benvinguts!

Deixa un comentari

